Pudding de chia


INGREDIENTES:

3/4 de vaso de leche de avena
2 cucharadas de chia
1 cucharadita de canela
Un puñado de nueces
4 higos (o otra fruta de temporada)
*opcional endulzante (pasas, dátiles, sirope de agave, miel…) 
*opcional cacao puro

La noche anterior ponemos en un vaso todos los ingredientes excepto la fruta que hayamos escogido y  las nueces (que las pondremos en remojo para activarlas)  y mezclamos. Al día siguiente ya tenemos nuestro pudding, sólo hace falta añadirle la fruta , nueces o tropezones a gusto. 

A gozar de este maravilloso y saludable desayuno, merienda o postre

2 Responses

  1. Agit

    Hola Marta!
    No entenc per què no remulles les nous amb la resta d’ingredients. Quan de temps cal remullar-les i què vols dir amb “activar-les”?
    Gràcies

    • ecomama

      activar els fruits sect vol dir posar-los en remull per desactivar els seus antinutrients (inhibidors enzimátics), no els posem amb remull amb la resta de ingredients pq als remullar-los passen a l’aigua i aquesta la tirem. Espero haver-te respost <3

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.